Eksperci IT - specjalizujący się w optymalizowaniu działania serwerów: WebSphere & WebLogic

Pomoc zdalna

Kontakt z nami
Pomoc zdalna

Pomoc zdalna – jak to działa?

Pomoc zdalna opiera się na świadczeniu usług informatycznych na odległość. Połączenie zdalne nawiązywane jest na życzenie klienta przy pomocy programu Team Viewer i polega na udostępnieniu podglądu ekranu jego komputera jednemu z naszych pracowników.

Połączenie zdalne pozwala skrócić czas reakcji na zgłoszony problem do minimum. Oszczędność czasu jest niewątpliwą zaletą tego rozwiązania i przekłada się jednocześnie na znaczące zmniejszenie kosztu usługi.

Jak skorzystać z pomocy zdalnej?

1. Należy wejść na http://get.teamviewer.com/flexnet i zezwolić na pobieranie pliku TeamViewer.

2. Rozpocznie się proces pobierania pliku, który należy później uruchomić.

3. Po zainstalowaniu i uruchomieniu programu wyświetli się okno z Twoim ID i hasłem.

pomoc zdalna FlexNet

pomoc zdalna FlexNet

4. Hasło i login należy podać pracownikowi FlexNet, który za ich pomocą połączy się zdalnie z Państwa komputerem.

Przez cały czas będziesz widzieć na swoim ekranie wszystkie czynności wykonywane przez naszego pracownika.

Aby przerwać połaczenie zdalne z Twoim komputerem należy nacisnąć przycisk Anuluj.

Koszt pomocy zdalnej jest zależny od zakresu prac do wykonania i ustalany indywidualnie z klientem.
Dla klientów mających podpisaną umowę serwisową pomoc zdalna jest bezpłatna.

Pomoc zdalna jest świadczona w dniach roboczych, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.30-16.30

pomoc_zdalna