Specjalizujemy się w optymalizowaniu serwerów aplikacyjnych Java Enterprise Edition: IBM WebSphere ™ i ORACLE WebLogic ™
  • Logowanie / Rejestracja
FlexNetFlexNetFlexNetFlexNet
    0
  •   was successfully added to your cart.
  • .
  • OFERTA
    • WSPARCIE
      • Wdrożenie i utrzymanie systemów IT
      • Audyt systemów informatycznych
      • Outsourcing specjalistów IT
    • SZKOLENIA
      • IBM WebSphere Application Server
      • Oracle WebLogic Server
      • Ceny – warunki ogólne
    • INFRASTRUKTURA
      • Zakup sprzętu i oprogramowania
      • Domeny i certyfikaty SSL
      • Elastyczny Hosting
    • WWW
      • Strony internetowe i mobilne
      • Pozycjonowanie stron
      • WordPress
  • O NAS
  • ZAUFALI NAM
  • KARIERA
  • SKLEP
  • KONTAKT

Pomoc zdalna

    Pomoc zdalna

    Pomoc zdalna – jak to działa?

    Pomoc zdalna opiera się na świadczeniu usług informatycznych na odległość. Połączenie zdalne nawiązywane jest na życzenie klienta przy pomocy programu Team Viewer i polega na udostępnieniu podglądu ekranu jego komputera jednemu z naszych pracowników.

    Połączenie zdalne pozwala skrócić czas reakcji na zgłoszony problem do minimum. Oszczędność czasu jest niewątpliwą zaletą tego rozwiązania i przekłada się jednocześnie na znaczące zmniejszenie kosztu usługi.

    Jak skorzystać z pomocy zdalnej?

    1. Należy wejść na https://get.teamviewer.com/flexnet i zezwolić na pobieranie pliku TeamViewer.

    2. Rozpocznie się proces pobierania pliku, który należy później uruchomić.

    3. Po zainstalowaniu i uruchomieniu programu wyświetli się okno z Twoim ID i hasłem.

    pomoc zdalna FlexNet - Pomoc zdalna

    pomoc zdalna FlexNet

    4. Hasło i login należy podać pracownikowi FlexNet, który za ich pomocą połączy się zdalnie z Państwa komputerem.

    Przez cały czas będziesz widzieć na swoim ekranie wszystkie czynności wykonywane przez naszego pracownika.

    Aby przerwać połaczenie zdalne z Twoim komputerem należy nacisnąć przycisk Anuluj.

    Koszt pomocy zdalnej jest zależny od zakresu prac do wykonania i ustalany indywidualnie z klientem.
    Dla klientów mających podpisaną umowę serwisową pomoc zdalna jest bezpłatna.
    Pomoc zdalna jest świadczona w dniach roboczych, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.30-16.30

    pomoc zdalna - Pomoc zdalna

    • Polityka prywatności
    • Regulamin
    © FlexNet.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone | FlexNet Sp. z o.o. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa, Polska | REGON: 142157119 | NIP: 527-276-99-41 | KRS: 0000618401
    • .
    • OFERTA
      • WSPARCIE
        • Wdrożenie i utrzymanie systemów IT
        • Audyt systemów informatycznych
        • Outsourcing specjalistów IT
      • SZKOLENIA
        • IBM WebSphere Application Server
        • Oracle WebLogic Server
        • Ceny – warunki ogólne
      • INFRASTRUKTURA
        • Zakup sprzętu i oprogramowania
        • Domeny i certyfikaty SSL
        • Elastyczny Hosting
      • WWW
        • Strony internetowe i mobilne
        • Pozycjonowanie stron
        • WordPress
    • O NAS
    • ZAUFALI NAM
    • KARIERA
    • SKLEP
    • KONTAKT
    FlexNet
      0 items
    • Logowanie
    • Zarejestruj
    Nie pamiętasz hasła?
    Zgubiłeś swoje hasło? Wprowadź swój login lub adres e-mail. Otrzymasz e-mailem link do utworzenia nowego hasła.