Pomoc zdalna – jak to działa?
Pomoc zdalna opiera się na świadczeniu usług informatycznych na odległość. Połączenie zdalne nawiązywane jest na życzenie klienta przy pomocy programu Team Viewer i polega na udostępnieniu podglądu ekranu jego komputera jednemu z naszych pracowników.
Połączenie zdalne pozwala skrócić czas reakcji na zgłoszony problem do minimum. Oszczędność czasu jest niewątpliwą zaletą tego rozwiązania i przekłada się jednocześnie na znaczące zmniejszenie kosztu usługi.
Jak skorzystać z pomocy zdalnej?
1. Należy wejść na https://get.teamviewer.com/flexnet i zezwolić na pobieranie pliku TeamViewer.
2. Rozpocznie się proces pobierania pliku, który należy później uruchomić.
3. Po zainstalowaniu i uruchomieniu programu wyświetli się okno z Twoim ID i hasłem.
4. Hasło i login należy podać pracownikowi FlexNet, który za ich pomocą połączy się zdalnie z Państwa komputerem.
Aby przerwać połaczenie zdalne z Twoim komputerem należy nacisnąć przycisk Anuluj.
Dla klientów mających podpisaną umowę serwisową pomoc zdalna jest bezpłatna.