SEO – pozycjonowanie stron
Pozycjonowanie polega na wypromowaniu serwisu firmowego tak, aby po wpisaniu w okno wyszukiwarki słów związanych z działalnością firmy, link do niego pojawiał się na pierwszej stronie wyszukiwarki Google. Pozwól się odnaleźć przyszłym klientom. Skontaktuj się z nami już dziś.
Wycena uzależniona jest od:
konkurencyjności danego słowa kluczowego
poziomu skomplikowania budowy strony
czasu obecności serwisu w Internecie
ilości i trudności wybranych słów kluczowych
ilości wyników wyszukiwań
Jak działamy?
wstępna analiza serwisu
optymalizacja serwisu pod kątem SEO
rejestracja w wyszukiwarkach
budowa linków (tzw. link popularity)
comiesięczna opłata za usługę, zależna od efektów
Pozycja w wyszukiwarce internetowej staje się czynnikiem decydującym o sukcesie firmy. Co więcej, internauci rzadko zaglądają na 2 i 3 stronę wyników. Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach nie jest jednorazowym zajęciem, wymaga stałej pracy nad obecnością witryny na wysokich pozycjach.
AdWords – linki sponsorowane
Kampania PPC (ang. Pay Per Click – płać za kliknięcie) w Google Adwords charakteryzuje się wysoką skutecznością i największą efektywnością wśród wszystkich dostępnych form reklamy internetowej. Te pojawiające się po prawej stronie reklamy przyciągają uwagę klienta i generują większy ruch w serwisie Twojej firmy. Reklamodawca płaci określoną stawkę za każdego użytkownika, który przeszedł na jego stronę internetową.
Bądź widoczny
Zalety kampanii AdWords:
kierujemy reklamę do wybranej grupy docelowej
co miesiąc wysyłamy pełne statystyki w formie raportu
reklama wyświetla się natychmiast po jej uruchomieniu
obejmuje swoim zasięgiem obszar całej Polski lub miasto
płacisz tylko za kliknięcie a nie za wyświetlenie reklamy
Nasza prowizja:
do 500 zł – 30%
do 1000 zł – 25%
do 2000 zł – 20%
do 5000 zł – 15%
powyżej 10000 zł – 10%