Eksperci IT - specjalizujący się w optymalizowaniu działania serwerów: WebSphere & WebLogic

Komunikacja w zespole – jak komunikują się skuteczne i innowacyjne zespoły?

Szkolenia
Szkolenie z zarządzania i umiejętności osobiste
Komunikacja w zespole – jak komunikują się skuteczne i innowacyjne zespoły?

TEMAT SZKOLENIA: Komunikacja w zespole – jak komunikują się skuteczne i innowacyjne zespoły?
TERMIN SZKOLENIA: Do ustalenia – zapytaj nas o termin
CENA: 800 zł + 23% VAT

CELE SZKOLENIA:

  • Kształtowanie umiejętności współpracy.
  • Kształtowanie więzi grupowej, lepsza komunikacja w zespole.
  • Polepszenie funkcjonowania w grupie w różnych sytuacjach zadaniowych.
  • Otwartości na innych, budowanie wzajemnego zaufania.
  • Akceptacja różnic między ludźmi. Szacunku dla siebie i innych.
  • Zaangażowania i odpowiedzialności za relacje i wzajemne zaufanie.
  • Zwiększenie zaufania oraz budowanie umiejętności konstruktywnego rozwiązywania pojawiających się konfliktów, spięć.
  • Diagnoza własnego stylu komunikowania
  • Weryfikacja mocnych i słabych stron własnych umiejętności i wyeliminowanie najczęściej popełnianych błędów.

METODYKA PROWADZENIA SZKOLENIA:

  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe/gry aktywne
  • Symulacje
  • Odgrywanie ról i scenek/drama stosowana
  • Case studies
  • Dyskusje moderowane/problemowe/debata/burza mózgów

PROGRAM SZKOLENIA:

  • Komunikacja jako kluczowy element efektywności funkcjonowania zespołów
  • Zasady efektywnej komunikacji – umiejętność słuchania i klarownego wypowiadania się
  • Zrozumiałe i klarowne wypowiadanie się
  • Role w zespole i różne style komunikacji
  • Narzędzia budowania zrozumienia i współpracy – prowadzenie spotkań
  • Dynamika procesów komunikacji w grupie
  • Zarządzanie emocjami i konfliktami w zespole
  • Rozwiązywanie konfliktów w zespole
  • Sposoby reagowania jednostki w sytuacjach konfliktowych
  • Emocje w konflikcie – zespół i emocje
  • Metody rozwiązywania sytuacji konfliktowych
  • Zwiększanie siły oddziaływania poprzez profesjonalną informację zwrotną
  • Zarządzanie emocjami – gdy rozmowy są szczególnie trudne

W RAMACH SZKOLENIA ZAPEWNIAMY:

  • Przygotowanie merytoryczne oraz przeprowadzenie szkolenia
  • Zapewnienie wykwalifikowanej kadry dydaktycznej posiadającej duże praktyczne doświadczenie w/w zagadnieniu
  • Przygotowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia
  • Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu
  • Wsparcie poszkoleniowe w formie elektronicznych konsultacji z Trenerem w ciągu miesiąca od zakończenia szkolenia
  • Wyposażoną salę szkoleniową z cateringiem (dwie przerwy kawowe i lunch)