Eksperci IT - specjalizujący się w optymalizowaniu działania serwerów: WebSphere & WebLogic

Administracja serwerami

Nasze usługi
Administracja serwerami

Profesjonalne utrzymanie serwerów i serwisów WWWNasze motto: skoncentruj się na swoim biznesie, a kwestie techniczne powierz nam – to najkrótsza i najlepsza definicja opisująca świadczoną przez nas, szeroko pojętą usługę utrzymania systemów i zarządzania infrastrukturą IT.

Korzyści ze współpracy z nami:
  • bezpieczeństwo wprowadzanych zmian
  • gwarancja wysokiej jakości i czasu naprawy
  • stała opieka wielu specjalistów z różnych dziedzin IT
  • łatwy dostęp do najnowszych rozwiązań i technologii
  • zamiana kosztów inwestycyjnych na koszty operacyjne
  • zwiększenie przejrzystości kosztów IT – stałe miesięczne opłaty
Zapewniamy:
  • pomoc zdalną
  • konsultacje telefoniczne
  • dostęp do systemu zgłoszeniowego
  • stałe stawki za modyfikacje/wsparcie
  • reakcję i naprawę błędów w określonym czasie (SLA)
  • miesięczne raporty z informacją o wprowadzonych poprawkach
 

Nasze wsparcie oferujemy zarówno Klientom, którzy posiadają produkty przez nas dostarczane, jak również wszystkim, którzy potrzebują fachowej obsługi przy rozwiązywaniu problemów z ich obecnym systemem informatycznym.

Nasza oferta skierowana jest do firm, które chcą:
  • wyeliminować powracające problemy i zautomatyzować obsługę
  • zmniejszyć koszty utrzymania własnych systemów IT
  • rozstać się z aktualnym dostawcą IT zajmującym się utrzymaniem
Świadczymy usługi:
  • 7/24 (7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę) {premium}
  • 5/8 (5 dni w tygodniu przez 8 godzin dziennie) {business}
  • pomoc online (zdalnie) lub na miejscu w siedzibie firmy
Co nas wyróżnia:
  • wieloletnie doświadczenie
  • elastyczność w zakresie organizacji
  • partnerskie podejście przy realizacji
  • wysoka jakość naszej pracy
  • praca zdalnie lub lokalnie u Klienta
Wycena usługi uzależniona jest od:
  • ilości serwerów, komputerów itp.
  • lokalizacji siedziby / oddziału firmy
  • oczekiwanego czasu reakcji wg SLA
  • dodatkowych wymagań Klienta