Eksperci IT - specjalizujący się w optymalizowaniu działania serwerów: WebSphere & WebLogic

Outsourcing specjalistów IT

Nasze usługi
Outsourcing specjalistów IT

Coraz częściej najefektywniejszym sposobem rozwoju firmy, jest tymczasowe zwiększenie jej zespołów projektowych.  Zapewniamy naszym Klientom dostęp do specjalistów IT, którzy mogą realizować projekty onsite (w siedzibie Klienta) lub offsite (w biurze FlexNet) oraz przejmujemy na siebie wszystkie formalności z zatrudnieniem pracownika.

Dlaczego my?
  • pomoc ekspercka i „dobre praktyki”
  • optymalne wykorzystanie zasobów IT
  • możliwość wsparcia poza godzinami pracy
  • monitoring infrastruktury i szybka reakcja
  • możliwość korzystania z wielu specjalistów
  • obniżenie kosztów utrzymania systemów IT
Nasi specjaliści:
  • kierownicy projektów
  • analitycy biznesowi
  • administratorzy systemów
  • projektanci / programiści
  • testerzy / kierownicy testów
  • analitycy systemowi / architekci
 

Naszym Klientom proponujemy świadczenie stałych usług związanych z przekazaniem opieki nad całością lub częścią systemów IT z wykorzystaniem wiedzy i doświadczenia naszych pracowników, dostępem do najnowocześniejszych technologii i współpracą z uznanymi producentami sprzętu i oprogramowania. Dbamy oto aby cały proces został przeprowadzony szybko, sprawnie i bezpiecznie.

Modele współpracy

01. Team Extension
Uzupełnienie istniejącego zespołu
Klienta o specjalistów FlexNet.

02. Project Outsourcing
Zespół projektowy dedykowany
do realizacji danego projektu.

03. Development Outsourcing
Rozwój istniejącego rozwiązania
ze strony programistów FlexNet.

Modele rozliczeń

01. Time & Material
Rozliczenie za przepracowany czas wg stawek godzinowych.

02. Fixed price
Kompleksowe wykonanie projektu w terminie i po ustalonej cenie.

03. Body leasing
Nasi pracownicy wynajmowanido zadań określonych przez Klienta.

Praca na miejscu
  • Wdrażanie nowych aplikacji / systemów,
  • Wsparcie po uruchomieniu plus szkolenia,
  • Serwis i utrzymanie infrastruktury,
  • Integracja nowych systemów IT.
Praca poza siedzibą (zdalnie)
  • System pomocy zdalnej dla Klienta typu HelpDesk,
  • Rozwój wdrażanego oprogramowania,
  • Utrzymanie i rozwój systemów IT u Klienta przy pomocy VPN,
  • Monitoring infrastruktury i szybka reakcja / naprawa.