Site icon FlexNet

Systemy CRM

CRM (Customer Relationship Management – zarządzanie relacjami z klientami) to strategia biznesowa przeznaczona do optymalizacji rentowności przedsiębiorstwa, polegająca na zarządzaniu całym cyklem relacji klient-firma, który pozwala zoptymalizować i usprawnić procesy sprzedaży oraz szeroko pojętej obsługi klienta.

Wybrane elementy funkcjonalności CRM:
  • wygodne i wydajne zarządzanie danymi o firmach i ich pracownikach
  • rejestracja kontaktów (opis przebiegu rozmowy/spotkania, czas, wynik itd.)
  • planowanie zadań do wykonania (osoby przydzielone, terminy realizacji, priorytety, statusy zadań)
  • wizualizacja spraw w formie kalendarza z kilkoma trybami widoku (dzienny, tygodniowy, miesięczny)

Firma osiąga zyski dzięki Klientom, więc aby dobrze sprostać wymaganiom rynku, potrzebny jest dobry przepływ informacji w firmie. System CRM stawia Klienta na pierwszym planie, więc staje się niezbędny nie tylko w dużych firmach ale również z sektora MSP.

Zalety systemu:
  • szybkość działania systemu / aplikacji
  • brak instalacji po stronie klienta (zero serwisowania komputerów użytkowników)
  • niskie wymagania sprzętowe i systemowe (m.in. bezpłatny system serwerowy Linux)
  • możliwość łatwej migracji danych z poprzednio stosowanych baz lub zbiorów danych
  • pełne spolszczenie przy zachowaniu wielojęzyczności (wybór języka przy starcie programu)
  • możliwość współpracy wielu osób z różnych lokalizacji na świecie za pośrednictwem Internetu
  • niezależność od platformy klienta (komputery użytkowników nie muszą pracować tylko pod Windowsem)
  • możliwość pracy spoza firmy (z zachowaniem bezpieczeństwa), w tym z urządzeń mobilnych (laptopy, PDA)
  • optymalizacja i usprawnienie procesu sprzedaży i obsługi klienta, dzięki stałemu monitorowaniu kontaktów

Wybrani Klienci

klienci small - Systemy CRM

Exit mobile version