Specjalizujemy się w optymalizowaniu serwerów aplikacyjnych Java Enterprise Edition: IBM WebSphere ™ i ORACLE WebLogic ™
  • Logowanie / Rejestracja
FlexNetFlexNetFlexNetFlexNet
    0
  •   was successfully added to your cart.
  • .
  • OFERTA
    • WSPARCIE
      • Wdrożenie i utrzymanie systemów IT
      • Audyt systemów informatycznych
      • Outsourcing specjalistów IT
    • SZKOLENIA
      • IBM WebSphere Application Server
      • Oracle WebLogic Server
      • Ceny – warunki ogólne
    • INFRASTRUKTURA
      • Zakup sprzętu i oprogramowania
      • Domeny i certyfikaty SSL
      • Elastyczny Hosting
    • WWW
      • Strony internetowe i mobilne
      • Pozycjonowanie stron
      • WordPress
  • O NAS
  • ZAUFALI NAM
  • KARIERA
  • SKLEP
  • KONTAKT

Systemy CRM

  • Elastyczny hosting
  • Systemy CRM
WWW Systemy CRM

CRM (Customer Relationship Management – zarządzanie relacjami z klientami) to strategia biznesowa przeznaczona do optymalizacji rentowności przedsiębiorstwa, polegająca na zarządzaniu całym cyklem relacji klient-firma, który pozwala zoptymalizować i usprawnić procesy sprzedaży oraz szeroko pojętej obsługi klienta.

Wybrane elementy funkcjonalności CRM:
  • wygodne i wydajne zarządzanie danymi o firmach i ich pracownikach
  • rejestracja kontaktów (opis przebiegu rozmowy/spotkania, czas, wynik itd.)
  • planowanie zadań do wykonania (osoby przydzielone, terminy realizacji, priorytety, statusy zadań)
  • wizualizacja spraw w formie kalendarza z kilkoma trybami widoku (dzienny, tygodniowy, miesięczny)

Firma osiąga zyski dzięki Klientom, więc aby dobrze sprostać wymaganiom rynku, potrzebny jest dobry przepływ informacji w firmie. System CRM stawia Klienta na pierwszym planie, więc staje się niezbędny nie tylko w dużych firmach ale również z sektora MSP.

Zalety systemu:
  • szybkość działania systemu / aplikacji
  • brak instalacji po stronie klienta (zero serwisowania komputerów użytkowników)
  • niskie wymagania sprzętowe i systemowe (m.in. bezpłatny system serwerowy Linux)
  • możliwość łatwej migracji danych z poprzednio stosowanych baz lub zbiorów danych
  • pełne spolszczenie przy zachowaniu wielojęzyczności (wybór języka przy starcie programu)
  • możliwość współpracy wielu osób z różnych lokalizacji na świecie za pośrednictwem Internetu
  • niezależność od platformy klienta (komputery użytkowników nie muszą pracować tylko pod Windowsem)
  • możliwość pracy spoza firmy (z zachowaniem bezpieczeństwa), w tym z urządzeń mobilnych (laptopy, PDA)
  • optymalizacja i usprawnienie procesu sprzedaży i obsługi klienta, dzięki stałemu monitorowaniu kontaktów

Wybrani Klienci

klienci small - Systemy CRM

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
© FlexNet.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone | FlexNet Sp. z o.o. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa, Polska | REGON: 142157119 | NIP: 527-276-99-41 | KRS: 0000618401
  • .
  • OFERTA
    • WSPARCIE
      • Wdrożenie i utrzymanie systemów IT
      • Audyt systemów informatycznych
      • Outsourcing specjalistów IT
    • SZKOLENIA
      • IBM WebSphere Application Server
      • Oracle WebLogic Server
      • Ceny – warunki ogólne
    • INFRASTRUKTURA
      • Zakup sprzętu i oprogramowania
      • Domeny i certyfikaty SSL
      • Elastyczny Hosting
    • WWW
      • Strony internetowe i mobilne
      • Pozycjonowanie stron
      • WordPress
  • O NAS
  • ZAUFALI NAM
  • KARIERA
  • SKLEP
  • KONTAKT
FlexNet
    0 items
  • Logowanie
  • Zarejestruj
Nie pamiętasz hasła?
Zgubiłeś swoje hasło? Wprowadź swój login lub adres e-mail. Otrzymasz e-mailem link do utworzenia nowego hasła.