Specjalizujemy się w optymalizowaniu serwerów aplikacyjnych Java Enterprise Edition: ORACLE WebLogic ™ i IBM WebSphere ™
  • Logowanie / Rejestracja
FlexNetFlexNetFlexNetFlexNet
    0
  •   was successfully added to your cart.
  • .
  • O NAS
  • OFERTA
    • outsourcing IT 500x365 - Outsourcing specjalistów IT

    • INTEGRACJA IT
      • Zarządzanie serwerami i aplikacjami
      • Audyt systemów informatycznych
    • TECHNOLOGIE
      • Oracle WebLogic
      • IBM WebSphere
    • BODY / TEAM LEASING
      • Outsourcing specjalistów IT
      • Buduj swoją karierę z nami
    • INFRASTRUKTURA
      • Elastyczny hosting
      • Zakup sprzętu i oprogramowania
    • DOMENY & SSL
      • Domeny internetowe
      • Certyfikaty SSL
    • WWW & SEO
      • Projektowanie stron WWW i e-sklepów
      • Pozycjonowanie stron internetowych
  • SZKOLENIA
    • szkolenia weblogic websphere 640px 320px - Outsourcing specjalistów IT

    • Oracle WebLogic Server
      • Oracle WebLogic Server 14c
      • Oracle WebLogic Server 12c
      • Oracle WebLogic Server 11g
    • IBM WebSphere Application Server
      • IBM WebSphere Application Server 9
      • IBM WebSphere Application Server 8
      • IBM WebSphere Application Server 7
    • Informacje
      • Vouchery na szkolenia
      • Szkolenia dedykowane
      • Dofinansowania
  • KLIENCI
  • SKLEP
  • BLOG
  • KONTAKT

Obsługa trudnego klienta. Jak budować asertywność w relacji z klientem?

TEMAT SZKOLENIA: Obsługa trudnego klienta. Jak budować asertywność w relacji z klientem?
TERMIN SZKOLENIA: Do ustalenia – zapytaj nas o termin
CENA: 800 zł + 23% VAT

CELE SZKOLENIA:

  • Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych i budowania dobrych relacji z klientami
  • Nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy i dopasowania się do różnych klientów i ich specyfiki (odpowiedni dobór słów, argumentów)
  • Wykształcenie u uczestników umiejętności aktywnego słuchania, zadawania pytań, kierowania rozmową
  • Poznanie skutecznych metod radzenia sobie z trudnym klientem. Wzmocnienie umiejętności asertywnego radzenia sobie z klientem
  • Zapoznanie się z technikami budowania wewnętrznego spokoju w sytuacjach stresujących
  • Budowanie atmosfery współpracy i efektywnej komunikacji wewnątrz firmy

METODYKA PROWADZENIA SZKOLENIA:

  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe/gry aktywne
  • Symulacje
  • Odgrywanie ról i scenek/drama stosowana
  • Case studies
  • Dyskusje moderowane/problemowe/debata/burza mózgów

PROGRAM SZKOLENIA:

  • Podstawowe zasady obsługi klienta – komunikacja jako kluczowy element naszej efektywności
  • Umiejętność słuchania jako sposób przeciwdziałania powstawania trudnych sytuacji
  • Narzędzia budowania zrozumienia
  • Wywieranie wpływu – komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Pewność siebie, śmiałość, zdecydowanie w procesie komunikacji z trudnym klientem
  • Zachowania prowokujące postawę „trudny klient”
  • Typologia trudnego klienta
  • Zasady radzenia sobie z zastrzeżeniami na poziome merytorycznym i emocjonalnym
  • Stres, którego źródłem jest klient – jak sobie z nim radzić. Sztuka kontroli emocji i stresu
  • Psychologia obsługi trudnego klienta zarządzanie emocjami i konfliktami – jak rzdzić sobie z klientami konfliktowymi?
  • Sposoby reagowania jednostki w sytuacjach konfliktowych
  • Nastawienie do obsługi klienta. Emocje i nastawienia
  • Zachowania asertywne w obsłudze klienta

W RAMACH SZKOLENIA ZAPEWNIAMY:

  • Przygotowanie merytoryczne oraz przeprowadzenie szkolenia
  • Zapewnienie wykwalifikowanej kadry dydaktycznej posiadającej duże praktyczne doświadczenie w/w zagadnieniu
  • Przygotowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia
  • Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu
  • Wsparcie poszkoleniowe w formie elektronicznych konsultacji z Trenerem w ciągu miesiąca od zakończenia szkolenia
  • Wyposażoną salę szkoleniową z cateringiem (dwie przerwy kawowe i lunch)

Rodzaje szkoleń

  • Szkolenia dla administracji publicznej
  • Szkolenia finansowe
  • Szkolenia informatyczne
  • Szkolenia prawne
  • Szkolenia Premium
  • Szkolenia Unijne
  • Szkolenie z zarządzania
  • Ceny – warunki ogólne
  • Vouchery na szkolenia
REZERWUJE TERMIN
Wypełnienie formularza rezerwacji wstępnej nie wiąże się z żadnymi kosztami. W celu potwierdzenia rezerwacji, doradca skontaktuje się z Tobą poprzez maila lub telefonicznie.
Dane osoby kontaktowej:

Leave a Comment

Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

5 × trzy =

  • Polityka prywatności
  • Regulamin
Copyright © FlexNet sp. z o.o. / ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa, Polska / KRS: 0000618401, NIP: 5272769941, REGON: 142157119
  • .
  • O NAS
  • OFERTA
    • -+-
    • INTEGRACJA IT
      • Zarządzanie serwerami i aplikacjami
      • Audyt systemów informatycznych
    • TECHNOLOGIE
      • Oracle WebLogic
      • IBM WebSphere
    • BODY / TEAM LEASING
      • Outsourcing specjalistów IT
      • Buduj swoją karierę z nami
    • INFRASTRUKTURA
      • Elastyczny hosting
      • Zakup sprzętu i oprogramowania
    • DOMENY & SSL
      • Domeny internetowe
      • Certyfikaty SSL
    • WWW & SEO
      • Projektowanie stron WWW i e-sklepów
      • Pozycjonowanie stron internetowych
  • SZKOLENIA
    • -+-
    • Oracle WebLogic Server
      • Oracle WebLogic Server 14c
      • Oracle WebLogic Server 12c
      • Oracle WebLogic Server 11g
    • IBM WebSphere Application Server
      • IBM WebSphere Application Server 9
      • IBM WebSphere Application Server 8
      • IBM WebSphere Application Server 7
    • Informacje
      • Vouchery na szkolenia
      • Szkolenia dedykowane
      • Dofinansowania
  • KLIENCI
  • SKLEP
  • BLOG
  • KONTAKT
FlexNet
    0 items
  • Logowanie
  • Zarejestruj
Nie pamiętasz hasła?
Zgubiłeś swoje hasło? Wprowadź swój login lub adres e-mail. Otrzymasz e-mailem link do utworzenia nowego hasła.
body::-webkit-scrollbar { width: 7px; }body::-webkit-scrollbar-track { border-radius: 10px; background: #f0f0f0; }body::-webkit-scrollbar-thumb { border-radius: 50px; background: #dfdbdb }