TEMAT SZKOLENIA: Emisja głosu
TERMIN SZKOLENIA: Do ustalenia – zapytaj nas o termin
CENA: 800 zł + 23% VAT
CELE SZKOLENIA:
Szkolenie z emisji głosu przeznaczone jest dla pracowników, którzy mocno eksploatują swój narząd głosu podczas rozmów telefonicznych. Szkolenie ma warsztatu, połączonego z prezentacją. Jego celem jest wyrobienie praktycznych umiejętności swobodnego (pozbawionego wysiłku) posługiwania się dobrze brzmiącym, pewnym głosem oraz nauka takiego sposobu mówienia, który będzie zapobiegał nadwyrężaniu narządu głosu i nadmiernej jego eksploatacji podczas pracy. Szkolenie uwzględniać będzie również naukę świadomego modulowania głosu podczas rozmów telefonicznych oraz wyeliminowanie niedociągnięć dykcyjnych, które mogą stanowić przeszkodę pracy z klientem. Nadrzędnym celem każdego z modułów szkolenia będzie przekazanie wiedzy i wyrobienie praktycznych umiejętności, pozwalających uczestnikom na długotrwałe używanie głosu bez negatywnego wpływu na zdrowie. Dodatkowo każdemu z uczestników zostanie przekazana ustna informacja zwrotna na temat jego najistotniejszych problemów z głosem. Na jej podstawie każdy z uczestników, otrzyma wskazówki do indywidualnej, późniejszej pracy nad doskonaleniem swojego głosu i dykcji z wykorzystaniem otrzymanych materiałów. Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe na piśmie, pozwalające na samodzielną analizę i ćwiczenia nie tylko w trakcie szkolenia, ale również po zakończeniu zajęć.
METODYKA PROWADZENIA SZKOLENIA:
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe/gry aktywne
- Symulacje
- Odgrywanie ról i scenek/drama stosowana
- Case studies
- Dyskusje moderowane/problemowe/debata/burza mózgów
PROGRAM SZKOLENIA:
- Prawidłowa emisja głosu jako podstawowy warunek zdrowego operowania głosem
- Kształtowanie prawidłowego oddechu i postawy ciała podczas mówienia
- Rozluźnienie, odprężenie jako podstawowy warunek do zdrowego, nie obciążającego krtani operowania głosem
- Dążenie do uzyskania dobrze brzmiącego, pewnego głosu
- Podstawowe Zasady Higieny Głosu
- Kształtowanie prawidłowej wymowy i dykcji
- Zwrócenie uwagi na błędy i niedociągnięcia dykcyjne występujące u uczestników szkolenia oraz ćwiczenia zmierzające do ich skorygowania
- Kontrola i rozliczanie z delegowanych zadań i obowiązków
- Praca nad ekspresją mowy
W RAMACH SZKOLENIA ZAPEWNIAMY:
- Przygotowanie merytoryczne oraz przeprowadzenie szkolenia
- Zapewnienie wykwalifikowanej kadry dydaktycznej posiadającej duże praktyczne doświadczenie w/w zagadnieniu
- Przygotowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników szkolenia
- Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu
- Wsparcie poszkoleniowe w formie elektronicznych konsultacji z Trenerem w ciągu miesiąca od zakończenia szkolenia
- Wyposażoną salę szkoleniową z cateringiem (dwie przerwy kawowe i lunch)
Leave a Comment